Compartir
Vignette Research: Research Methods (Bloomsbury Research Methods) (en Inglés)
Evi Agostini (Autor)
·
Bloomsbury Academic
· Tapa Dura
Vignette Research: Research Methods (Bloomsbury Research Methods) (en Inglés) - Evi Agostini
$ 133.89
$ 205.98
Ahorras: $ 72.09
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 15 de Julio y el
Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Vignette Research: Research Methods (Bloomsbury Research Methods) (en Inglés)"
This open access book introduces vignette research to new and experienced researchers by guiding them through its history, theory and underlying principles before delving into step-by-step practical guidance on how to do vignette research.Vignette research is an innovative qualitative, narrative and phenomenological research methodology that has gained international recognition, sparking interest from a wide range of individuals and institutions in global contexts. Vignettes are concise narratives, which capture human experiences in real life settings. They reveal surprising or intriguing facets and intangible moments. The experiential narratives resonate with readers and reduce the distance between the researcher and the researched. The ebook editions of this book are available open access under aCC-BY 4.0 licence on bloomsburycollections.com. Open access was funded by theAustrian Science Fund (FWF).
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.