Compartir
Using Authentic Assessment in Information Literacy Programs (en Inglés)
Jennifer Ferguson (Autor)
·
Rowman & Littlefield Publishers
· Tapa Blanda
Using Authentic Assessment in Information Literacy Programs (en Inglés) - Jennifer Ferguson
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 01 de Agosto y el
Jueves 15 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Using Authentic Assessment in Information Literacy Programs (en Inglés)"
Assessment of student learning continues to be an urgent topic in higher education. For librarians who provide information literacy instruction, creating and implementing authentic assessment instruments asking students to "analyze, synthesize and apply" what they learn is especially challenging, since most librarians have little more than an hour in which to teach students and assess their learning. Using Authentic Assessment in Information Literacy Programs: Tools, Techniques, and Strategies offers teaching librarians practical resources and approaches that will help them to implement authentic assessment in any instructional setting. Sections include: oWhat is "authentic" assessment? oAuthentic assessment tools and techniques across teaching modes oHow to adapt authentic assessment to individual library needs oUsing authentic assessment to inform teaching strategies and instructional design Whether you provide one-shot instruction sessions or for-credit courses, in person or online, this book will help you to develop and implement authentic assessment of student learning.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.