Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Transforming Your Students into Deep Learners: A Guide for Instructors (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
122
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 0.7 cm
Peso
0.30 kg.
ISBN13
9781581072945

Transforming Your Students into Deep Learners: A Guide for Instructors (en Inglés)

Bill Phillips (Autor) · Russell Carpenter (Autor) · Hal Blythe (Autor) · New Forums Press · Tapa Blanda

Transforming Your Students into Deep Learners: A Guide for Instructors (en Inglés) - Blythe, Hal ; Phillips, Bill ; Carpenter, Russell

Libro Nuevo

$ 33.04

$ 41.30

Ahorras: $ 8.26

20% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 60 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Transforming Your Students into Deep Learners: A Guide for Instructors (en Inglés)"

This title is intended as a follow-up to Achieving Excellence in Teaching: A Self-help Guide (2014). In Chapter Three of the latter, the authors posited deep learning the major goal of higher education. This book elaborates on the concept of deep learning and offers a rationale for why K-12 students have difficulty with college teaching-overcoming the learning gap. To help concerned instructors instill deep learning in their students, the book provides the Excellent Eight, specific strategies based on recent research and experience.BACKGROUND TO DEEP LEARNING / 101. Introduction / 302. Deep Learning vs. Surface Learning/ 703. The Making of Academic Surfers: Characteristics of Today's Entering College Students and Culture That Hinder Deep Learning/ 1504. The Learning Gap/ 25EIGHT EXCELLENT STRATEGIES FOR DEEP LEARNING: Using BRIDLE/ 2705. STRATEGY I: Climbing Bloom's Staircase/ 2906. STRATEGY II: Presenting for Deep Learning / 3707. STRATEGY III: Facilitating Retrieving for Deep Learning/ 4508. STRATEGY IV: Fostering Metacognition for Deep Learning/ 5309. STRATEGY V: Developing Critical Thinking for Deep Learning/ 6310. STRATEGY VI: Employing Deep Reading for Deep Learning/ 7311. STRATEGY VII: Creating Spaces for Deep Learning/ 7912. STRATEGY VIII: Motivating Students to be Deep Learners/ 85HONING YOUR SKILLS9313. Conclusion/ 9514. Appendix A: BRIDLE: A Systematic Plan for Self-Improvement in Promoting Deep Learning / 9715. Appendix B: A Selected, Partially Annotated Bibliography / 10316. Appendix C: ARTS, A Student Learning Skills Inventory / 109About the Authors/ 111

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes