Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Theorizing Teaching and Learning in Asia and Europe: A Conversation Between Chinese Curriculum and European Didactics (Asia-Europe Education Dialogue) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
326
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367141752
N° edición
1

Theorizing Teaching and Learning in Asia and Europe: A Conversation Between Chinese Curriculum and European Didactics (Asia-Europe Education Dialogue) (en Inglés)

Lee, John Chi-Kin (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Theorizing Teaching and Learning in Asia and Europe: A Conversation Between Chinese Curriculum and European Didactics (Asia-Europe Education Dialogue) (en Inglés) - Lee, John Chi-Kin

Libro Nuevo

$ 44.89

$ 89.78

Ahorras: $ 44.89

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Theorizing Teaching and Learning in Asia and Europe: A Conversation Between Chinese Curriculum and European Didactics (Asia-Europe Education Dialogue) (en Inglés)"

There has been much debate in recent times between the Anglo American tradition of curriculum studies and the Continental and North European tradition of didactics (Didaktik). As important as such debate has been, this book seeks to add new voices to the debate representing ideas and traditions from a different part of the world. The focus is on Chinese curriculum thinking that has passed through a number of stages and currently represents a blend of some aspects of the American tradition and Chinese cultural traditions. How does Chinese thinking about curriculum, teaching and learning resonate with European didactic traditions and what are the implications for theorizing an expanded field of curriculum studies? This book deliberately transcends borders and cultures to explore new territory, to provide a platform for open dialogue and to open up new areas of investigation Chapters include, Curriculum Reform and Research in China: A Social-Historical Perspective What Mathematics Did Teachers Learn? Comparison of the School and the Pre-Service Teacher Mathematics Curricula in Germany and Taiwan Living in Parallel Worlds: A Transatlantic Dialogue between General Didactics and Instructional Design

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes