Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Teacher/Social Relationship from a Social Interaction Perspective (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
108
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.7 cm
Peso
0.17 kg.
ISBN13
9786207406029

The Teacher/Social Relationship from a Social Interaction Perspective (en Inglés)

Maria de Fátima Tavares Pires (Autor) · Our Knowledge Publishing · Tapa Blanda

The Teacher/Social Relationship from a Social Interaction Perspective (en Inglés) - Tavares Pires, Maria de Fátima

Libro Nuevo

$ 72.23

$ 144.46

Ahorras: $ 72.23

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 91 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Teacher/Social Relationship from a Social Interaction Perspective (en Inglés)"

This work began to be conceived in the postgraduate program in Social Sciences 3rd edition 2011/2013, at the University of Cape Verde. The choice of the topic of social relations in the teaching/learning process of students is justified by my concern with the nature of the educational relationship between teacher and student in compulsory primary education. This concern stems, on the one hand, from my own experience as a teacher in compulsory primary education and, on the other hand, will focus on a topic that has been little addressed in Cape Verde: social interactions in the classroom. The fact that I work professionally in the context of Compulsory Basic Education (EBO) allows me to realize that the quality of the educational relationship between teacher and student depends not only on these two, but also on various factors, including the didactic, technical, pedagogical, institutional and, above all, social context. I am also interested in understanding the causes and effects of this in practice, in order to be able to deconstruct it and contribute to this process of becoming aware of the need to find a different, more satisfactory pedagogy for both pupils and teachers at school.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes