Compartir
The Servant Organization: Framework for Achieving Organizational Excellence Based upon Four Cornerstones (en Inglés)
Ed Dean
(Autor)
·
Createspace Independent Publishing Platform
· Tapa Blanda
The Servant Organization: Framework for Achieving Organizational Excellence Based upon Four Cornerstones (en Inglés) - Dean, Ed
$ 33.11
$ 50.94
Ahorras: $ 17.83
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 29 de Julio y el
Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Servant Organization: Framework for Achieving Organizational Excellence Based upon Four Cornerstones (en Inglés)"
People are attracted to leaders with a servant's heart. People believe that leaders with a servant's heart genuinely care. A change in the organizational culture is necessary in order to transform the manner in which many organizations operate. The adoption and implementation of The Servant Organization Framework will ultimately lead to higher performance results for the organization. The Servant Organization is a framework which, when implemented, stimulates creativity, mission focus, performance results and job satisfaction within organizations. This book is intended to be an overview examination of the interdependent nature of the various leadership and management elements of The Servant Organization with an eye toward giving the reader insight as to how an organizational culture can be transformed; and, what is needed to transform it.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.