Compartir
The Resilient Brand: Storytelling In A Digital Era (en Inglés)
Mahfuz Chowdhury
(Autor)
·
Mahfuz Chowdhury
· Tapa Dura
The Resilient Brand: Storytelling In A Digital Era (en Inglés) - Chowdhury, Mahfuz
$ 40.27
$ 61.96
Ahorras: $ 21.68
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 12 de Julio y el
Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Resilient Brand: Storytelling In A Digital Era (en Inglés)"
In today's constantly changing and competitive marketplace, it's more important than ever for businesses to stay relevant and adapt to new challenges. One key way to do this is through effective storytelling. In "The Resilient Brand: Storytelling In A Digital Era", you'll learn how iconic brands like Nike, Apple, and Virgin have used storytelling to not only stay relevant but also thrive in their respective industries. Through case studies and expert insights, this book will dive into the power of storytelling and how it can be used to create a strong and authentic brand narrative that resonates with your audience. You'll also learn how to use storytelling to foster a sense of community and connection with your customers, and how to use it as a tool for differentiation in a crowded market. With twenty iconic brands reviewed, "The Resilient Brand" is a must-read for any business looking to stay relevant and adapt to new challenges through the power of storytelling.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.