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portada The Nonprofit Marketing Guide: High-Impact, Low-Cost Ways to Build Support for Your Good Cause (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
272
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781119771036
N° edición
2
Categorías

The Nonprofit Marketing Guide: High-Impact, Low-Cost Ways to Build Support for Your Good Cause (en Inglés)

Kivi Leroux Miller (Autor) · John Wiley & Sons Inc · Tapa Blanda

The Nonprofit Marketing Guide: High-Impact, Low-Cost Ways to Build Support for Your Good Cause (en Inglés) - Kivi Leroux Miller

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Nonprofit Marketing Guide: High-Impact, Low-Cost Ways to Build Support for Your Good Cause (en Inglés)"

Part real-world survival guide and part nitty-gritty how-to handbook, The Nonprofit Marketing Guide will show you how to hack through the bewildering jungle of marketing options and miles-long to-do lists to clear a marketing path that’s right for you and your organization, no matter how understaffed or underfunded. You’ll see how to shape a marketing program that starts from where you are now and grows with your organization, using smart and savvy techniques, both offline and online.   The Nonprofit Marketing Guide boils down the best of today’s nonprofit marketing theories into practical, cost-effective, can-do strategies and uncovers the street-tested tactics that you really can pull off on your own. You’ll also find concrete tips on how to sit down and produce nearly two dozen specific marketing publications for your nonprofit and additional resources on the companion website.   Over the last seven years, the author has done a significant amount of new research via their annual Nonprofit Communications Trends Reports, where 650+ nonprofits take an extensive survey. This new data on the communications goals, strategies, objectives and tactics most often used in the nonprofit sector will be integrated throughout the revision.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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