Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The New Media Environment: An Introduction
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.0 x 1.3 cm
Peso
0.32 kg.
ISBN
9781405127684
ISBN13
9781405127684

The New Media Environment: An Introduction

Bruce A. Williams (Autor) · Andrea L. Press (Autor) · Wiley-Blackwell · Tapa Blanda

The New Media Environment: An Introduction - Press, Andrea L. ; Williams, Bruce A.

Sin Stock

Reseña del libro "The New Media Environment: An Introduction"

Media Studies examines the new and rapidly developing field of media studies to discover what insights it has to offer students and general readers as they negotiate their way through the new - and thoroughly saturated - media environment. Explores how recent changes in our media affect the way we watch older media like television, movies, and radio, and offer up rich new interactive media, like video games and the internet The perfect introduction to the field of media studies Chronicles the recent dramatic changes in communication technologies, arguing that most of life itself is now experienced as 'mediated' Discusses the development of cable and satellite television, VCRs, DVDs, the internet and personal computers Emphasizes the broader political, social, and economic context within which these important new technologies have developed

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes