Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Impact of Nursery Rhymes in Vocabulary Recognition in Kindergarten Children (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
60
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.4 cm
Peso
0.10 kg.
ISBN13
9786200483782

The Impact of Nursery Rhymes in Vocabulary Recognition in Kindergarten Children (en Inglés)

Diana Iveth Sánchez Hernández (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

The Impact of Nursery Rhymes in Vocabulary Recognition in Kindergarten Children (en Inglés) - Sánchez Hernández, Diana Iveth

Libro Nuevo

$ 58.26

$ 89.63

Ahorras: $ 31.37

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 80 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Impact of Nursery Rhymes in Vocabulary Recognition in Kindergarten Children (en Inglés)"

This work reports the impact of nursery rhymes in fostering vocabulary recognition at an early age. This study took place in a private kindergarten located in a city in Mexico. The participants selected for this study were nine preschool children at levels 2 and 3, their ages ranging from 4 to 5 years old. After careful observation, the problem identified in this group was the difficulty in recognizing vocabulary in English. A review of different solution strategies aimed at improving vocabulary recognition in the participants resulted in the design of an intervention strategy to introduce and practice vocabulary: the systematic use of nursery rhymes as well as a number of support activities. In this study, the data collection instruments used were observation, journal, assessment, and classroom documents. After the intervention period, which lasted for over two months, most of the children showed significant progress in their word identification skills and were able to recognize the vocabulary seen in class correctly by matching the word to image.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes