Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The 5cs Positive Teacher Interpersonal Behaviors: Implications for Learner Empowerment and Learning in an L2 Context (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
141
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.1 cm
Peso
0.40 kg.
ISBN13
9783031165276

The 5cs Positive Teacher Interpersonal Behaviors: Implications for Learner Empowerment and Learning in an L2 Context (en Inglés)

Ali Derakhshan (Autor) · Springer · Tapa Dura

The 5cs Positive Teacher Interpersonal Behaviors: Implications for Learner Empowerment and Learning in an L2 Context (en Inglés) - Derakhshan, Ali

Libro Nuevo

$ 246.44

$ 379.14

Ahorras: $ 132.70

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 91 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The 5cs Positive Teacher Interpersonal Behaviors: Implications for Learner Empowerment and Learning in an L2 Context (en Inglés)"

This book argues that, in line with the tenets of positive psychology in SLA and the rhetorical/relational goal theory, positive teacher-student interpersonal relationships are deemed to be of great significance for empowering students to accomplish favorable academic outcomes and to successfully learn a second/foreign language (L2), whether at its affective, behavioral, or cognitive levels. Therefore, understanding the role of teacher interpersonal behaviors and their effect on students' learning gains in the domain of SLA is of utmost importance, particularly as this line of research is at its nascent stage of development, and, as a result, available empirical evidence is still inconclusive. To address this issue, drawing on the mixed methods design, this book mainly aims to, first, empirically scrutinize the role of "5Cs" positive teacher interpersonal variables (i.e., care, clarity, closeness, confirmation, and credibility) in L2 students' affective, behavioral, and cognitive learning outcomes through the mediation of student-perceived learner empowerment in the L2 context of Iran. Second, it is intended to show how L2 teacher educators, teachers, and materials developers, among other key educational stakeholders, can facilitate the provision of interpersonally rich language learning environments with the ultimate goal of enhancing students' L2 learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes