Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teacher Professional Knowledge and Development for Reflective and Inclusive Practices (Routledge Research in Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
242
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367141806
N° edición
1

Teacher Professional Knowledge and Development for Reflective and Inclusive Practices (Routledge Research in Education) (en Inglés)

Amzat, Ismail Hussein (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Teacher Professional Knowledge and Development for Reflective and Inclusive Practices (Routledge Research in Education) (en Inglés) - Amzat, Ismail Hussein

Libro Nuevo

$ 44.84

$ 89.68

Ahorras: $ 44.84

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teacher Professional Knowledge and Development for Reflective and Inclusive Practices (Routledge Research in Education) (en Inglés)"

This book brings together the practice of reflective teaching and the knowledge of inclusive practices in the context of teacher education and continuing professional development. It is a call to leverage reflective teaching for inclusive practices. The first part of the book provides an overview of what constitutes reflective practice in the 21st century and how teachers can become reflective practitioners. It also discusses how teacher professional development can be enhanced for reflective teaching practice. The second part of the book deals with teachers' knowledge development in order to create inclusive teaching and learning environments. It highlights the need for a responsive teaching climate, intercultural competency, pedagogical change and professional literacy. A reflective inclusive teacher is likely to anticipate the multiple needs of diverse learners in pluralistic settings, thus ensuring student success. This book will enhance the efforts of teacher educators and teaching professionals in building a culture of reflective and inclusive teaching practice in the classroom.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes