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portada Study Skills' Contribution to the English Language Proficiency (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
56
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.3 cm
Peso
0.10 kg.
ISBN13
9786202918244
Categorías

Study Skills' Contribution to the English Language Proficiency (en Inglés)

Oumaima Ben Ali (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Study Skills' Contribution to the English Language Proficiency (en Inglés) - Ben Ali, Oumaima

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Study Skills' Contribution to the English Language Proficiency (en Inglés)"

This book introduces the paramount role study skills play in the English language learning sphere.It mainly investigates the actual denominators resulting in student's academic failure, and addresses the issue of students' non-strategic ways of dealing with academic content. It also identifies scientific evidence-based strategies that are effective in helping students improve their study skills. This book is my humble contribution, as a novice researcher, into the field of applied linguistics.

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