Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Student Learning in Higher Education: A Halsted Press Book (Routledge Library Editions: Higher Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138334113
N° edición
1

Student Learning in Higher Education: A Halsted Press Book (Routledge Library Editions: Higher Education) (en Inglés)

John Wilson (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Student Learning in Higher Education: A Halsted Press Book (Routledge Library Editions: Higher Education) (en Inglés) - John Wilson

Libro Nuevo

$ 46.92

$ 72.18

Ahorras: $ 25.26

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Student Learning in Higher Education: A Halsted Press Book (Routledge Library Editions: Higher Education) (en Inglés)"

Originally published in 1981 Student Learning in Higher Education fills an important gap by bringing together in a concise and readable form, research from Britain, the USA and elsewhere, and by discussing the curricular implications for staff who wish to assist their students to see meaning in their studies. It focuses on issues of general relevance, explores major research questions and outlines different methodologies and approaches. It discusses what is meant by 'meaningful' learning and describes typical learning tasks encountered by arts and science students. It looks at how students decide what to study on a course and how assessment demands shape both their perceptions of what should be learned, and their study behaviour. As well as considering the ways in which students change and develop over their years in college, the book also discusses the relative importance of teaching and informal influences, such as the student peer group. This book attempts to provide a 'state of the art' review of the literature in a field of central concern for all who prepare students for, or work within, higher education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes