Compartir
Strategies for E-Business: Creating Value Through Electronic and Mobile Commerce Concepts and Cases (en Inglés)
Tawfik Jelassi; Albrecht Enders; Francisco J. Martinez-Lopez (Autor)
·
Pearson Education Limited
· Tapa Blanda
Strategies for E-Business: Creating Value Through Electronic and Mobile Commerce Concepts and Cases (en Inglés) - Tawfik Jelassi; Albrecht Enders; Francisco J. Martinez-Lopez
Negocios e inversiones
$ 94.24
$ 144.99
Ahorras: $ 50.75
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: España
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 11 de Julio y el
Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Strategies for E-Business: Creating Value Through Electronic and Mobile Commerce Concepts and Cases (en Inglés)"
Strategies for E-Business provides realistic and compact coverage of the key concepts linking strategy and e-business, illustrated by original case studies. Ideal for MBA students and upper level undergraduates, this book utilises extensive research, strategic frameworks, a methodological toolset and original real-world case studies to link e-business to overall corporate strategy. It builds awareness and sharpens students' analytical understanding of how companies have developed and implemented electronic and mobile commerce strategies in the real world and the issues and challenges that e-commerce strategies and applications present.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.