Compartir
Stop Listening to Your Customer (en Inglés)
Adam Ferrier (Autor)
·
Wiley
· Tapa Blanda
Stop Listening to Your Customer (en Inglés) - Adam Ferrier
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 01 de Agosto y el
Jueves 15 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Stop Listening to Your Customer (en Inglés)"
Businesses and brands are getting it wrong by pivoting everything to what they think their customer wants as it eliminates value, the data is inaccurate, and creates homogeneity. If you really asked the customer what they wanted, they’d be saying to be left alone! Certainly they don’t really care about brands, they care about the category of product. The customer is not the answer. You need to build brand intelligence instead. How do you do this? You know your business inside out. You embrace what makes you different. These are your vulnerabilities, your weaknesses, your business Big Nose. They are what makes you real, relatable, distinguishable. This book will help you to see your business in a completely different light, and in doing so, revinvent how you present yourself and your business to the world.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.