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portada Spotification of Popular Culture in the Field of Popular Communication (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
134
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.6 x 17.4 x 0.8 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN13
9780367483463
N° edición
1

Spotification of Popular Culture in the Field of Popular Communication (en Inglés)

Patrick Burkart (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

Spotification of Popular Culture in the Field of Popular Communication (en Inglés) - Burkart, Patrick

Libro Nuevo

$ 158.33

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Spotification of Popular Culture in the Field of Popular Communication (en Inglés)"

This edited collection considers various meanings of the "Spotification" of music and other media. Specifically, it replies to the editor's call to address the changes in media cultures and industries accompanying the transition to streaming media and media services. Streaming media services have become part of daily life all over the world, with Spotify, in particular, inheriting and reconfiguring characteristics of older ways of publishing, distributing, and consuming media.The contributors look to the broader community of music, media, and cultural researchers to spell out some of the implications of the Spotification of music and popular culture. These include changes in personal media consumption and production, educational processes, and the work of media industries. Interdisciplinary scholarship on commercial digital distribution is needed more than ever to illuminate the qualitative changes to production, distribution, and consumption accompanying streaming music and television. This book represents the latest research and theory on the conversion of mass markets for recorded music to streaming services.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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