Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Sound Synthesis, Propagation, and Rendering (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
96
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.5 x 19.1 x 0.6 cm
Peso
0.20 kg.
ISBN13
9783031792021
N° edición
1

Sound Synthesis, Propagation, and Rendering (en Inglés)

Liu Shiguang (Autor) · Manocha Dinesh (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Sound Synthesis, Propagation, and Rendering (en Inglés) - Shiguang, Liu ; Dinesh, Manocha

Libro Nuevo

$ 99.75

$ 153.46

Ahorras: $ 53.71

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 71 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Sound Synthesis, Propagation, and Rendering (en Inglés)"

This book gives a broad overview of research on sound simulation driven by a variety of applications. Vibrating objects produce sound, which then propagates through a medium such as air or water before finally being heard by a listener. As a crucial sensory channel, sound plays a vital role in many applications. There is a well-established research community in acoustics that has studied the problems related to sound simulation for six decades. Some of the earliest work was motivated by the design of concert halls, theaters, or lecture rooms with good acoustic characteristics. These problems also have been investigated in other applications, including noise control and sound design for urban planning, building construction, and automotive applications. Moreover, plausible or realistic sound effects can improve the sense of presence in a virtual environment or a game. In these applications, sound can provide important clues such as source directionality and spatial size. The book first surveys various sound synthesis methods, including harmonic synthesis, texture synthesis, spectral analysis, and physics-based synthesis. Next, it provides an overview of sound propagation techniques, including wave-based methods, geometric-based methods, and hybrid methods. The book also summarizes various techniques for sound rendering. Finally, it surveys some recent trends, including the use of machine learning methods to accelerate sound simulation and the use of sound simulation techniques for other applications such as speech recognition, source localization, and computer-aided design.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes