Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Slow Knowledge and the Unhurried Child (Contesting Early Childhood) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
172
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367508807
N° edición
1

Slow Knowledge and the Unhurried Child (Contesting Early Childhood) (en Inglés)

Alison Clark (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Slow Knowledge and the Unhurried Child (Contesting Early Childhood) (en Inglés) - Alison Clark

Libro Nuevo

$ 112.29

$ 187.16

Ahorras: $ 74.86

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 20 de Agosto y el Miércoles 04 de Septiembre.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Slow Knowledge and the Unhurried Child (Contesting Early Childhood) (en Inglés)"

This book explores the relationship with time in early childhood by arguing for the valuing of slow pedagogies and slow knowledge. Alison Clark points to alternative practices in Early Childhood Education and Care that enable a different pace and rhythm, against the backdrop of the acceleration in early childhood and the proliferation of testing and measurement. Diverse approaches are explored to enable an 'unhurried child' and less hurried adults. Slow Knowledge and the Unhurried Child is divided in three parts. Part 1, Reasons to be slow, looks at the pressures in Early Childhood Education and Care to speed up and for children to be 'readied' for the next stage. The book then explores different relationships with time for young children and educators. Part 2, Slow pedagogies and practices, explore some of the forms slow practices can take including outdoors, in the studio, in everyday routines, through stories, in pedagogical documentation and in 'slow' research. Part 3, Moving forward, shows what a 'timefull' approach to ECEC can look like, whilst debating the challenges and possibilities that exist. The book serves as a catalyst for urgent discussion about the need to slow down in early childhood education and teacher education and explores case studies of where slow early childhood education are already happening. It will be a key reading for researchers, practitioners and policy-makers about the relationship with time in early childhood and the importance of taking a longer view.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes