Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Seeing it on Television: Televisuality in the Contemporary us ‘High-End’ Series (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
192
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781501359422

Seeing it on Television: Televisuality in the Contemporary us ‘High-End’ Series (en Inglés)

Dr. Max Sexton; Dominic Lees (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Dura

Seeing it on Television: Televisuality in the Contemporary us ‘High-End’ Series (en Inglés) - Dr. Max Sexton; Dominic Lees

Libro Nuevo

$ 95.51

$ 188.24

Ahorras: $ 92.73

49% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Jueves 25 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Seeing it on Television: Televisuality in the Contemporary us ‘High-End’ Series (en Inglés)"

Seeing It on Television: Televisuality in the Contemporary US 'High-end' Series investigates new categories of high-end drama and explores the appeal of programmes from Netflix, Sky Atlantic/HBO, National Geographic, FX and Cinemax. An investigation of contemporary US Televisuality provides insight into the appeal of upscale programming beyond facts about its budget, high production values and/or feature cinematography. Rather, this book focuses on how the construction of meaning often relies on cultural discourse, production histories, as well as on tone, texture or performance, which establishes the locus of engagement and value within the series. Max Sexton and Dominic Lees discuss how complex production histories lie behind the rise of the US high-end series, a form that reflects industrial changes and the renegotiation of formal strategies. They reveal how the involvement of many different people in the production process, based on new relationships of creative authority, complicates our understanding of 'original content'. This affects the construction of stylistics and the viewing strategies required by different shows. The cultural, as well as industrial, strategies of recent television drama are explored in The Young Pope, The Knick, Stranger Things, Mars, Fargo, The Leftovers, Boardwalk Empire, and Vinyl.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes