Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada School Size Effects Revisited: A Qualitative and Quantitative Review of the Research Evidence in Primary and Secondary Education (Springerbriefs in Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
236
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783319068138
N° edición
2014

School Size Effects Revisited: A Qualitative and Quantitative Review of the Research Evidence in Primary and Secondary Education (Springerbriefs in Education) (en Inglés)

Hans Luyten; Maria Hendriks; Jaap Scheerens (Autor) · Springer · Tapa Blanda

School Size Effects Revisited: A Qualitative and Quantitative Review of the Research Evidence in Primary and Secondary Education (Springerbriefs in Education) (en Inglés) - Hans Luyten; Maria Hendriks; Jaap Scheerens

Libro Nuevo

$ 92.43

$ 142.21

Ahorras: $ 49.77

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 79 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "School Size Effects Revisited: A Qualitative and Quantitative Review of the Research Evidence in Primary and Secondary Education (Springerbriefs in Education) (en Inglés)"

This book provides a thorough review of the research literature on the effect of school size in primary and secondary education on three types of outcomes: student achievement, non-cognitive outcomes and costs per student. Based on 84 scientific publications and several prior reviews, the book discusses four main areas: the impact of school size on cognitive learning outcomes and non-cognitive outcomes; the "state of the art" of empirical research on economies of size; the direct and indirect impact of school size, conditioned by other school context variables on student performance and the specific position of the Netherlands in an international perspective. The book presents summaries of the results and main conclusions found and discusses these with respect to their relevance for educational policy in general and for the Netherlands in particular. The book concludes with suggestions for future research on school size.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes