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portada Rhetorics of Display (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2006
Idioma
Inglés
N° páginas
472
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.5 x 17.9 x 2.9 cm
Peso
0.97 kg.
ISBN
1570036195
ISBN13
9781570036194
N° edición
1

Rhetorics of Display (en Inglés)

Prelli, Lawrence J. (Autor) · University of South Carolina Press · Tapa Blanda

Rhetorics of Display (en Inglés) - Prelli, Lawrence J.

Libro Nuevo

$ 80.85

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Rhetorics of Display (en Inglés)"

Groundbreaking case studies mapping the rhetoric inherent in acts of presentation and concealmentRhetorics of Display is a pathbreaking volume that brings together a distinguished group of scholars to assess an increasingly pervasive form of rhetorical activity. Editor Lawrence J. Prelli notes in his introduction that twenty-first century citizens continually confront displays of information and images, from the verbal images of speeches and literature to visual images of film and photography to exhibits in museums to the arrangement of our homes to the merchandising of consumer goods. The volume provides an integrated, comprehensive study of the processes of selecting what to reveal and what to conceal that together constitute the rhetorics of display. Surveying major historical transformations in the relationship between rhetoric and display, this book also identifies the leading themes in relevant scholarship of the past three decades.Seventeen case studies canvass a representative and diverse range of displays--from body piercing to a civil rights memorial to a Titanic exhibition to imagery found in gambling casinos--and examine the ways that phenomena, persons, places, events, identities, communities, and cultures are exhibited before audiences. Collectively the contributors shed light on rhetorics that are nearly ubiquitous in contemporary communication and culture.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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