Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada rethinking learning: what counts as learning and what learning counts (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2007
Idioma
Inglés
N° páginas
320
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.7 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN
0935302336
ISBN13
9780935302332
Categorías

rethinking learning: what counts as learning and what learning counts (en Inglés)

Judith Lee Green (Ilustrado por) · Allan Luke (Ilustrado por) · Sage Publications, Inc · Tapa Blanda

rethinking learning: what counts as learning and what learning counts (en Inglés) - Green, Judith Lee ; Luke, Allan

Libro Nuevo

$ 85.79

$ 171.58

Ahorras: $ 85.79

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "rethinking learning: what counts as learning and what learning counts (en Inglés)"

The rapid transformations of social, economic, and cultural worlds of learners in school and nonschool settings that we are facing today are reminiscent of the transformations that accompanied the industrial revolution at the turn of the 20th century. Like those at the turn of the 20th century, education researchers and their constituencies (e.g., students, teachers, community members, and policy makers) are faced with a series of questions: How are we to respond to the educational challenges of this new millennium? How do we engage with new forms of learning, the influence of new media on children′s lives, changing community dynamics, and many long-standing and tenacious educational and social problems? And how can research and theory constructively and critically engage with the demands and imperatives of government educational and social policies?In this book, the editors bring together an intergenerational group of researchers who represent both new and long-standing perspectives and debates on the shapes, definitions, and processes of learning in the context of global cultural and economic change.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes