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portada Researching Customer Satisfaction & Loyalty: How to Find out What People Really Think (Market Research in Practice) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2005
Idioma
Inglés
N° páginas
258
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 1.5 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN
0749443367
ISBN13
9780749443368
N° edición
1

Researching Customer Satisfaction & Loyalty: How to Find out What People Really Think (Market Research in Practice) (en Inglés)

Paul Szwarc (Autor) · Kogan Page · Tapa Blanda

Researching Customer Satisfaction & Loyalty: How to Find out What People Really Think (Market Research in Practice) (en Inglés) - Szwarc, Paul

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Researching Customer Satisfaction & Loyalty: How to Find out What People Really Think (Market Research in Practice) (en Inglés)"

Customer satisfaction and loyalty has been one of the largest areas of market research for the past twenty years, and interest in it continues to increase. Organizations today invest heavily in programmes designed to retain customers as they recognize the importance of having loyal, committed customers to sustain and increase company profits. Researching Customer Satisfaction and Loyalty is a vital guide to this expanding area. It examines how to research customer satisfaction from both a client and a supplier perspective, and how to get the best results from that research. The breadth of detail is exhaustive and topics covered include: the development of customer satisfaction and loyalty, management theories about it, qualitative and quantitative research, and how market research projects get commissioned. The book also looks at the factors that both supplier and client need to consider when preparing a research brief and proposal, how interest in this area is changing and what the future holds for research into customer satisfaction.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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