Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Research on Teaching and Learning English in Under-Resourced Contexts (Global Research on Teaching and Learning English) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
214
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367522759
N° edición
1

Research on Teaching and Learning English in Under-Resourced Contexts (Global Research on Teaching and Learning English) (en Inglés)

Kathleen M. Bailey, Donna Christian (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Research on Teaching and Learning English in Under-Resourced Contexts (Global Research on Teaching and Learning English) (en Inglés) - Kathleen M. Bailey, Donna Christian

Libro Nuevo

$ 158.26

$ 243.48

Ahorras: $ 85.22

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Research on Teaching and Learning English in Under-Resourced Contexts (Global Research on Teaching and Learning English) (en Inglés)"

This book is the eighth volume in the Global Research on Teaching and Learning English series, co-published with The International Research Foundation for English Language Education (TIRF). It brings together the latest developments in research on teaching English in under-resourced contexts across the world, offering a window into the complex challenges that these communities face. Recommendations from research and experience in well-resourced contexts are frequently not relevant or feasible in different circumstances. Contributors explore local and regional assets and challenges to provide a deeper understanding of the difficult issues that language learners and teachers must confront, and they provide insights to meet those challenges.With chapters written by TIRF Doctoral Dissertation Grant awardees, the volume addresses the crucial and growing need for research-based conversations on the contexts, environments, and challenges of teaching English in areas of the world with limited resources, literacy levels, or other constraints.The volume includes sections on policy connections, teacher preparation, and practice insights. It is a useful resource for graduate students and teacher educators in language education, ESL/EFL education, and international education, and an enlightening reference for all readers with an interest in language education around the world.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes