Compartir
Reading Instruction and Phonics: Theory and Practice for Teachers (en Inglés)
Stephen Parker
(Autor)
·
Royce-Kotran Publishing
· Tapa Blanda
Reading Instruction and Phonics: Theory and Practice for Teachers (en Inglés) - Parker, Stephen
$ 21.61
$ 36.02
Ahorras: $ 14.41
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 13 de Agosto y el
Martes 27 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Reading Instruction and Phonics: Theory and Practice for Teachers (en Inglés)"
Written specifically for grade school teachers, teachers-in-training, and interested parents, this book provides a stand-alone resource for using phonics as a method for teaching children to read. This type of phonics, known as Synthetic Phonics, doesn't rely on sight words or guessing strategies. Instead, it focuses on teaching the letter-sound relationships of the alphabetic code at the start of instruction, and then using that knowledge to both encode (spell) and decode (read) individual words.It's a method that relies on logic, reason, and the child's need to understand what he or she is asked to do. Taught explicitly and systematically, Synthetic Phonics takes only 2 years to complete. Given that 2 out of 3 grade school students never attain the level of "proficient" reader, isn't it time for a different approach?
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.