Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Public Relations Management in Africa Volume 1: Exploring Organisational Impact (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
264
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.8 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN13
9783031267031

Public Relations Management in Africa Volume 1: Exploring Organisational Impact (en Inglés)

Anani-Bossman, Albert A. ; Mudzanani, Takalani E. ; Pratt, Cornelius B. (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

Public Relations Management in Africa Volume 1: Exploring Organisational Impact (en Inglés) - Anani-Bossman, Albert A. ; Mudzanani, Takalani E. ; Pratt, Cornelius B.

Libro Nuevo

$ 200.48

$ 400.96

Ahorras: $ 200.48

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 86 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Public Relations Management in Africa Volume 1: Exploring Organisational Impact (en Inglés)"

This two-part volume examines current pedagogical modules, research directions and other emerging issues in public relations and communication management in Africa. In comparison to its Western and Asian counterparts, the literature on public relations management in Africa is limited, and much of it is examined through the lenses of Western philosophies and pedagogies that do not generally resonate with Africa's socioeconomic, political, and cultural contexts. This book aims to change that. Through analyzing the organizational dynamic, Volume 1 brings together contributors from across Africa to provide valuable insights into how public relations contributes to organizational effectiveness on the continent. Chapters discussed include a review of public relations research in Africa, the role of the African CEO as a public relations activist, the use of social and digital media in public relations, the measurement and evaluation of communication programs, and the implications of the fourth industrial revolution on public relations practice in Africa. Providing important pathways and overviews of public relations management in Africa, this volume not only highlights current practices but offers insights into the future of the practice within its evolving global landscape.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes