Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Professional Development Through Mentoring: Novice esl Teachers' Identity Formation and Professional Practice (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
126
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138360525
N° edición
1

Professional Development Through Mentoring: Novice esl Teachers' Identity Formation and Professional Practice (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés)

Juliana Othman; Fatiha Senom (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Professional Development Through Mentoring: Novice esl Teachers' Identity Formation and Professional Practice (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés) - Juliana Othman; Fatiha Senom

Libro Físico

$ 49.52

$ 76.18

Ahorras: $ 26.66

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 20 de Agosto y el Martes 03 de Septiembre.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Professional Development Through Mentoring: Novice esl Teachers' Identity Formation and Professional Practice (Routledge Research in Teacher Education) (en Inglés)"

In their book, Othman and Senom provide a unique insight into the challenges faced by novice English as a Second Language (ESL) teachers and establish how mentoring can provide effective support for new teachers’ professional development. The book demonstrates the theoretical background for viewing mentoring as a process crucial to novice teachers’ development, particularly to the teachers’ ability to succeed and grow in a specific workplace environment. Using case studies from a Malaysian context, this book provides a comprehensive understanding of how mentoring can serve as a strategy to facilitate the transition of novice ESL teachers from a teacher education programme to life in real classrooms. Through its case studies, the book will examine both theoretical and practical issues for mentors, teacher educators, policymakers, and administrators when mentoring new ESL teachers. This book will be valuable to researchers who are particularly interested in exploring novice teachers’ identity development, and experienced teachers to help guide new teachers through the socialization process in their schools.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes