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portada Principles of Integral Science of Religion (Religion and Reason) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1979
Idioma
Inglés
N° páginas
220
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
9027978646
ISBN13
9789027978646
N° edición
2011

Principles of Integral Science of Religion (Religion and Reason) (en Inglés)

Georg Schmid (Autor) · De Gruyter · Tapa Dura

Principles of Integral Science of Religion (Religion and Reason) (en Inglés) - Georg Schmid

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Principles of Integral Science of Religion (Religion and Reason) (en Inglés)"

Sinceits founding by Jacques Waardenburg in 1971, Religion and Reason has been a leading forum for contributions on theories, theoretical issues and agendas related to the phenomenon and the study of religion. Topics include (among others) category formation, comparison, ethnophilosophy, hermeneutics, methodology, myth, phenomenology, philosophy of science, scientific atheism, structuralism, and theories of religion. From time to time the series publishes volumes that map the state of the art and the history of the discipline.

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