Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Possible: A Guide for Innovation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
206
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.1 cm
Peso
0.28 kg.
ISBN13
9781494469108

Possible: A Guide for Innovation (en Inglés)

William Barr (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Possible: A Guide for Innovation (en Inglés) - Barr, William

Libro Nuevo

$ 23.25

$ 46.51

Ahorras: $ 23.25

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Possible: A Guide for Innovation (en Inglés)"

Business has just two functions: marketing and innovation. The new book Possible informs you about the "spirit of innovation" and gives you an intuitive feel for it using quotes and anecdotes from business legends like Thomas Watson (IBM), Sam Walton (Walmart), and Henry Ford. It stays interesting and informative by quoting a spectrum of famous people including Niccolo Machiavelli, Abraham Lincoln, and Thomas Edison. Possible uses a breezy fast style, unabashedly entertaining, and briefly covering every aspect of the entire subject of innovation, allowing the reader to quickly re-read about an idea or technique and then go out and try it. Everyone with the power to change things in an organization can benefit from this book, which also discusses the latest idea in innovation called "open innovation." Plus it gives you a list of specifics: the four basic ways ideas are used, 20 ways to measure innovation, 36 features of the corporate culture, and 21 techniques to develop ideas. Author John Steinbeck said "the group never invents anything" pointing out that the birth of a new idea starts with the individual, and therefore Possible devotes one chapter to a basic look at the phenomena of psychological creativity, including 18 features of the creative personality. Use this handbook for innovation and discover everything that's possible.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes