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portada Philosophy and Biodiversity Hardback (Cambridge Studies in Philosophy and Biology) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2004
Idioma
Inglés
N° páginas
276
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0521804302
ISBN13
9780521804301

Philosophy and Biodiversity Hardback (Cambridge Studies in Philosophy and Biology) (en Inglés)

Oksanen; Pietarinen (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Dura

Philosophy and Biodiversity Hardback (Cambridge Studies in Philosophy and Biology) (en Inglés) - Oksanen; Pietarinen

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Philosophy and Biodiversity Hardback (Cambridge Studies in Philosophy and Biology) (en Inglés)"

This important collection focuses on the nature and importance of biodiversity. Many controversies currently surround biodiversity and a few of them are examined here: What is worthy of protection or restoration, and what is the acceptable level of costs? Is it permissible to kill sentient animals to promote native populations? Can species be reintroduced if they have disappeared a long time ago? How should the responsibilities for biodiversity be shared?

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El libro está escrito en Inglés.
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