Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Perspectives on International Business: Theories and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
368
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781909112551

Perspectives on International Business: Theories and Practice (en Inglés)

John Kuada (Autor) · Adonis & Abbey Publishers Ltd · Tapa Blanda

Perspectives on International Business: Theories and Practice (en Inglés) - John Kuada

Libro Físico

$ 44.24

$ 88.48

Ahorras: $ 44.24

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 18 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Perspectives on International Business: Theories and Practice (en Inglés)"

Globalization has produced opportunities and challenges that countries and firms respond to with a variety of policies and strategies. Approaches that scholars may find intuitively appealing may be considered inappropriate in some contexts. This book highlights the diversity of challenges, opportunities as well as the policy and strategy options that governments and businesses have considered useful in different operational contexts. It brings together research done by scholars at the International Business Centre, Department of Business and Management at Aalborg University, Denmark, and seeks to provide inspiration for further research into some key international business issues.Issues discussed include the following: - The role of social capital in the internationalization process of firms. - Downstream and upstream aspects of internationalization. - Network organizational perspective on globalized innovation processes. - Performance assessment in cross-border mergers and acquisitions. - The human side of national and firm-level competitiveness. - Country-of-origin effect on brand perception. - Role of culture international joint venture management. - Multiculturalism and strategizing in international firms.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes