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portada non-cooperative planning theory (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1994
Idioma
Inglés
N° páginas
309
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.8 cm
Peso
0.46 kg.
ISBN
3540583610
ISBN13
9783540583615

non-cooperative planning theory (en Inglés)

Peter Bogetoft (Autor) · Springer · Tapa Blanda

non-cooperative planning theory (en Inglés) - Bogetoft, Peter

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "non-cooperative planning theory (en Inglés)"

Planning in a general sense is concerned with the design of communication and decision making mechanisms in organizations where information and choice are decentralized. Non-cooperative planning theory as it is developed in this book treats the incentive aspects hereof. It stresses how strategic behavior and opportunism may impede planning, and how this can be coped with via the organization of communication and decision making, the design of information and control systems, and the development of incentive schemes. In particular, the book contains a thorough investigation of incentive provision in information production.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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