Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada New Priorities for Teacher Training and School Curriculum (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
142
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781483662008

New Priorities for Teacher Training and School Curriculum (en Inglés)

Douglas Brown (Autor) · Xlibris Us · Tapa Dura

New Priorities for Teacher Training and School Curriculum (en Inglés) - Douglas Brown

Libro Físico

$ 35.79

$ 71.58

Ahorras: $ 35.79

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 56 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "New Priorities for Teacher Training and School Curriculum (en Inglés)"

This book had its origins in 1948 when I realized just how profoundly unprepared I was to teach the underachieving students for whom I was responsible. I knew I was only "going through the motions." Consequently I developed an interest in pedagogy, * and particularly in testing the effectiveness of its precepts in the classroom. My Putting Minds to Work, Brown (1972), was an attempt to describe the components of a pedagogy that would help teachers be better prepared. Its underlying theme was the need for greater teacher sophistication in communication. However, a comment by Resnik (1987) on the hiatus in pedagogy between motivation and cognition, led me to realize the potential of communication to bridge that gap. More recently I realized that the New Taxonomy of Marzano and Kendall (2007) enabled me to resolve a problem I had with the Bloom (1956) definition of intellectual ability that appeared so incompatible with current understanding of information processing. Explication of the interrelationships of communication, motivation, and cognition uncovered principles and practices of special significance for the teaching of students who are on the path of underachievement. I realized the insights gained from that perspective had general application, i.e., to all students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes