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portada New Media and Cultural Identity in Goa, India: The Portrayal of Goan Cultural Identity in New Media (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
86
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.5 cm
Peso
0.13 kg.
ISBN13
9781492789147

New Media and Cultural Identity in Goa, India: The Portrayal of Goan Cultural Identity in New Media (en Inglés)

Mihir Ignatius Nayak Ma (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

New Media and Cultural Identity in Goa, India: The Portrayal of Goan Cultural Identity in New Media (en Inglés) - Nayak Ma, Mihir Ignatius

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "New Media and Cultural Identity in Goa, India: The Portrayal of Goan Cultural Identity in New Media (en Inglés)"

The cognitive interest of this book is to compare the portrayal of cultural identity in new, participatory media and traditional, mass media in the Indian tourist destination of Goa, India and to see if, and to what extent, the themes of Goan Cultural Identity portrayed in participatory media differs from those portrayed in traditional media. Furthermore, this book also aims to serve as an impetus for further research into the effects of participatory media on cultural identity. As participatory media plays an ever increasing role in the daily lives of citizens, this will reflect in an increasing use of participatory media by citizens to portray, depict and discuss about their cultural identities. Currently a little researched topic, greater focus must be placed on the effects of participatory media if research on cultural identity is to remain relevant in the future.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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