Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Music Teachers' Values and Beliefs: Stories From Music Classrooms (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
164
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781472458148
N° edición
1

Music Teachers' Values and Beliefs: Stories From Music Classrooms (en Inglés)

Dwyer Rachael (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Music Teachers' Values and Beliefs: Stories From Music Classrooms (en Inglés) - Dwyer Rachael

Libro Físico

$ 180.06

$ 225.07

Ahorras: $ 45.01

20% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 15 de Agosto y el Jueves 29 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Music Teachers' Values and Beliefs: Stories From Music Classrooms (en Inglés)"

In Music Teachers' Values and Beliefs, Dwyer investigates the relationships between teachers, learners and music in music classrooms. Using Bourdieu's concepts of habitus and doxa as an interpretive lens, the book explores the values and beliefs of four music teachers, depicted in richly detailed narratives. The narratives are contextualised through the examination of traditions of music and contemporary approaches. In the past, music education has been shaped by elitist tendencies regarding the types of music worthy of study, the ways in which music should be learnt, and the purpose of such learning. Contemporary approaches to music education have enacted significant change in some regions and systems, while others have been slower to leave behind deeply entrenched values, beliefs and practices. These approaches have been blamed for low rates of participation and engagement in school music education, despite the fact that the majority of young people listen to and enjoy music outside of school. This innovative book provides music education researchers and practitioners with a new understanding of the impact of teachers' personal values, beliefs and experiences of music and music education on classroom practice, and the impact this has on students' experiences of music education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes