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portada Metaphor and Entertainment: A Corpus-Based Approach to Language in Chinese Online News (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Autor
Idioma
Inglés
N° páginas
180
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.8 x 14.2 x 1.5 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN13
9781137298034

Metaphor and Entertainment: A Corpus-Based Approach to Language in Chinese Online News (en Inglés)

C. Han (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

Metaphor and Entertainment: A Corpus-Based Approach to Language in Chinese Online News (en Inglés) - Han, C.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Metaphor and Entertainment: A Corpus-Based Approach to Language in Chinese Online News (en Inglés)"

The internet has changed the way news media write about various issues and disseminate information and opinions. It has reshaped the way people look for leisure and pleasure. Metaphor and Entertainment investigates the online language practice of a relatively new genre of news writing in contemporary China: online entertainment news. It focuses, in particular, on the patterns of metaphor, which are used to inform the rhetorical goal of providing readers with the latest information about the popular entertainment industry (movies, TV and pop music), while entertaining them. The author argues that these patterns of metaphor are products of the changing landscape of Chinese society. They reveal an emergent discourse pattern where mainstream media discourse interacts with and is constantly re-shaped by traditional literary legacy and the public and grassroots discourse. This cutting-edge analysis will be of interest to scholars and students dealing with media discourse, metaphor and Chinese language.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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