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portada Market Mediations: Semiotic Investigations on Consumers, Objects and Brands (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
250
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.4 cm
Peso
0.31 kg.
ISBN13
9781349506224

Market Mediations: Semiotic Investigations on Consumers, Objects and Brands (en Inglés)

B. Heilbrunn (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Market Mediations: Semiotic Investigations on Consumers, Objects and Brands (en Inglés) - Heilbrunn, B.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Market Mediations: Semiotic Investigations on Consumers, Objects and Brands (en Inglés)"

Market Mediations offers a fresh way to look at consumption practices, design and branding issues through analysis based on the French and European intellectual tradition. To account for this vast system of objects and brands, the book draws on the generative trajectory of meaning stemming from the structural semiotics of Greimas obedience.

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