Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Learning to Teach English and the Language Arts: A Vygotskian Perspective on Beginning Teachers’ Pedagogical Concept Development (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
262
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781350210585

Learning to Teach English and the Language Arts: A Vygotskian Perspective on Beginning Teachers’ Pedagogical Concept Development (en Inglés)

Peter Smagorinsky (Autor) · Bloomsbury Academic · Tapa Blanda

Learning to Teach English and the Language Arts: A Vygotskian Perspective on Beginning Teachers’ Pedagogical Concept Development (en Inglés) - Peter Smagorinsky

Libro Nuevo

$ 62.20

$ 95.69

Ahorras: $ 33.49

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning to Teach English and the Language Arts: A Vygotskian Perspective on Beginning Teachers’ Pedagogical Concept Development (en Inglés)"

Drawing together Smagorinsky's extensive research over a 20-year period, Learning to Teach English and the Language Artsexplores how beginning teachers' pedagogical concepts are shaped by a variety of influences. Challenging popular thinking about the binary roles of teacher education programs and school-based experiences in the process of learning to teach, Smagorinsky illustrates, through case studies in the disciplines of English and the Language Arts, that teacher education programs and classroom/school contexts are not discrete contexts for learning about teaching, nor are each of these contexts unified in the messages they offer about teaching. He explores the tensions, not only between these contexts and others, but within them to illustrate the social, cultural, contextual, political and historical complexity of learning to teach. Smagorinsky revisits familiar theoretical understandings, including Vygotsky's concept development and Lortie's apprenticeship of observation, to consider their implications for teachers today and to examine what teacher candidates learn during their teacher education experiences and how that learning shapes their development as teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes