Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Learning to Teach English and the Language Arts: A Vygotskian Perspective on Beginning Teachers' Pedagogical Concept Development (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
264
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9781350142893

Learning to Teach English and the Language Arts: A Vygotskian Perspective on Beginning Teachers' Pedagogical Concept Development (en Inglés)

Peter Smagorinsky (Autor) · Bloomsbury Publishing PLC · Tapa Dura

Learning to Teach English and the Language Arts: A Vygotskian Perspective on Beginning Teachers' Pedagogical Concept Development (en Inglés) - Smagorinsky, Peter

Libro Nuevo

$ 256.21

$ 394.17

Ahorras: $ 137.96

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning to Teach English and the Language Arts: A Vygotskian Perspective on Beginning Teachers' Pedagogical Concept Development (en Inglés)"

Drawing together Smagorinsky's extensive research over a 20-year period, Learning to Teach English and the Language Artsexplores how beginning teachers' pedagogical concepts are shaped by a variety of influences. Challenging popular thinking about the binary roles of teacher education programs and school-based experiences in the process of learning to teach, Smagorinsky illustrates, through case studies in the disciplines of English and the Language Arts, that teacher education programs and classroom/school contexts are not discrete contexts for learning about teaching, nor are each of these contexts unified in the messages they offer about teaching. He explores the tensions, not only between these contexts and others, but within them to illustrate the social, cultural, contextual, political and historical complexity of learning to teach. Smagorinsky revisits familiar theoretical understandings, including Vygotsky's concept development and Lortie's apprenticeship of observation, to consider their implications for teachers today and to examine what teacher candidates learn during their teacher education experiences and how that learning shapes their development as teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes