Compartir
Latin America Market Research (en Inglés)
Fernando Burgos Zavaleta
(Autor)
·
Our Knowledge Publishing
· Tapa Blanda
Latin America Market Research (en Inglés) - Burgos Zavaleta, Fernando
$ 154.48
$ 237.67
Ahorras: $ 83.18
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 29 de Julio y el
Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Latin America Market Research (en Inglés)"
How can market research help us to make the best decisions when we are going to start a business venture? Or when we are going to launch a new product or product line? What are the steps and procedures we must follow to conduct market research and make it useful and satisfactory? How do I carry out this study if I am not a specialist? This text presents us with a practical manual that, unlike the typical extensive treatises on the subject, guides us directly and concisely in the application of the market research technique. And in its 2nd part, it presents a set of case studies of companies from seven Latin American countries: Argentina, Brazil, Colombia, Chile, Ecuador, Mexico and Peru. This material is intended to be useful for both the businessman and the professional, who understand that knowledge of the market experiences of other companies is of vital importance for their learning.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.