Compartir
kellogg on branding,the marketing faculty of the kellogg school of management (en Inglés)
Alice M. Tybout
(Autor)
·
Wiley
· Tapa Dura
kellogg on branding,the marketing faculty of the kellogg school of management (en Inglés) - Tybout, Alice M.
$ 31.00
$ 60.57
Ahorras: $ 29.57
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 15 de Julio y el
Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
$ 12.82
$ 25.63
Ahorras: $ 12.82
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Chile
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 09 de Julio y el
Viernes 19 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "kellogg on branding,the marketing faculty of the kellogg school of management (en Inglés)"
The Foreword by renowned marketing guru Philip Kotler sets the stage for a comprehensive review of the latest strategies for building, leveraging, and rejuvenating brands. Destined to become a marketing classic, Kellogg on Branding includes chapters written by respected Kellogg marketing professors and managers of successful companies. It includes: The latest thinking on key branding concepts, including brand positioning and design Strategies for launching new brands, leveraging existing brands, and managing a brand portfolio Techniques for building a brand-centered organization Insights from senior managers who have fought branding battles and won This is the first book on branding from the faculty of the Kellogg School, the respected resource for dynamic marketing information for today's ever-changing and challenging environment. Kellogg is the brand that executives and marketing managers trust for definitive information on proven approaches for solving marketing dilemmas and seizing marketing opportunities.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.