Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada K-12 Teacher Inquiry and Reflections: A Pathway to Enduring Transformation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
324
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.9 cm
Peso
0.60 kg.
ISBN13
9781793650382

K-12 Teacher Inquiry and Reflections: A Pathway to Enduring Transformation (en Inglés)

Krebs, Marjori ; Torrez, Cheryl A. ; Atencio, Ellena (Autor) · Lexington Books · Tapa Dura

K-12 Teacher Inquiry and Reflections: A Pathway to Enduring Transformation (en Inglés) - Krebs, Marjori ; Torrez, Cheryl A. ; Atencio, Ellena

Libro Nuevo

$ 216.76

$ 333.48

Ahorras: $ 116.72

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "K-12 Teacher Inquiry and Reflections: A Pathway to Enduring Transformation (en Inglés)"

K-12 Teacher Inquiry and Reflections: A Pathway to Enduring Transformation features the key components of a five-semester graduate program with a focus on Reflective Practice (MARP) for K-12 classroom teachers. In this program, students focus on the study of their own teaching, action research implementation and analysis, reflective practice experiences, and transformations teachers experienced because of their participation in this program. The book is divided into three sections and an introduction. The Introduction explains the historical foundations of MARP, with an in-depth exploration of the key elements of MARP featuring the voices of its founders. Section One features detailed explanations of action research PK teachers conducted, followed by a long-term reflection of their MARP experiences and its effects on them as teachers. Section Two includes chapters written by teachers explaining how they thoughtfully transformed their teaching practices and their overall teaching philosophies. In Section Three, faculty who teach in this five-semester graduate program describe their own collaborative teaching, experiences for students, key assignments, course objectives, classroom activities, readings, and discussions that are the foundation of the MARP experience for students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes