Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada isaiah (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 18.5 x 1.5 cm
Peso
0.61 kg.
ISBN
0310492092
ISBN13
9780310492092

isaiah (en Inglés)

David W. Baker (Autor) · John H. Walton (Ilustrado por) · Zondervan Academic · Tapa Blanda

isaiah (en Inglés) - Baker, David W. ; Walton, John H.

Libro Físico

$ 21.78

$ 43.56

Ahorras: $ 21.78

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 20 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "isaiah (en Inglés)"

Brimming with photos and graphics, the Zondervan Illustrated Bible Backgrounds Commentary walks you verse by verse through all the books of the New Testament. It's like slipping on a set of glasses that lets you read the Bible through the eyes of a first-century reader! Discoveries await you that will snap the world of the New Testament into gripping immediacy. Things that seem mystifying, puzzling, or obscure will take on tremendous meaning when you view them in their ancient context. You'll deepen your understanding of the teachings of Jesus. You'll discover the close, sometimes startling interplay between God's kingdom and the practical affairs of the church. Best of all, you'll gain a deepened awareness of the Bible's relevance for your life. Written in a clear, engaging style, this beautiful set provides a new and accessible approach that more technical expository and exegetical commentaries don't offer. The Zondervan Illustrated Bible Backgrounds Commentaryinvites you to enter the Old Testament with a company of guides, experts that will give new insights into these cherished writings.Isaiah features include: - Over 2000 photographs, drawings, maps, diagrams and charts to provide a visual feast that breathes fresh life into the text.- Passage-by-passage commentary presenting archaeological findings, historical explanations, geographic insights, notes on manners and customs, and more.- Analysis into the literature of the ancient Near East that will open your eyes to new depths of understanding both familiar and unfamiliar passages.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes