Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada improving learning in uganda, volume ii: problematic curriculum areas and teacher effectiveness--insights from national assessments (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
142
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 0.9 cm
Peso
0.30 kg.
ISBN
0821398504
ISBN13
9780821398500

improving learning in uganda, volume ii: problematic curriculum areas and teacher effectiveness--insights from national assessments (en Inglés)

Innocent Mulindwa Najjumba (Autor) · Jeffery H. Marshall (Autor) · World Bank Publications · Tapa Blanda

improving learning in uganda, volume ii: problematic curriculum areas and teacher effectiveness--insights from national assessments (en Inglés) - Najjumba, Innocent Mulindwa ; Marshall, Jeffery H.

Libro Físico

$ 25.50

$ 51.01

Ahorras: $ 25.50

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "improving learning in uganda, volume ii: problematic curriculum areas and teacher effectiveness--insights from national assessments (en Inglés)"

The Uganda school system has expanded over the years resulting from mass education reforms at the primary - since 1997, and the lower secondary level - since 2007. This has enabled provision of key inputs to schools by Government which include tuition, trained teachers, school infrastructure, and learning materials. The curriculum for the primary level was also reviewed. However, completion rates and learning outcomes are still low which points to inefficiency and low quality of education provided. Current discourse on education is focused on the need to improve efficiency and quality of education. This study is therefore, an attempt to provide a comprehensive analysis of learning outcomes and teacher effectiveness, drawing from the nationally owned and multi-year assessment data sets for Uganda between 2006-2011.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes