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portada Impact of Social Media Marketing in the Food and Grocery Sector (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
60
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.4 cm
Peso
0.10 kg.
ISBN13
9786207452446

Impact of Social Media Marketing in the Food and Grocery Sector (en Inglés)

Tanu Gupta (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Impact of Social Media Marketing in the Food and Grocery Sector (en Inglés) - Gupta, Tanu

Libro Nuevo

$ 66.64

  • Estado: Nuevo
  • Quedan 65 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 01 de Agosto y el Jueves 15 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Impact of Social Media Marketing in the Food and Grocery Sector (en Inglés)"

The emergence of online social networking platforms has established a global network, facilitating communication and interaction among people. Individuals now share their experiences, reviews, and feedback, potentially influencing how people communicate and make purchasing decisions. The consumer's decision-making process involves various steps, including what to purchase, when and where to purchase, which brand or model to choose, the preferred payment method, and budget considerations. Customers' perception of an organization's contributions and brand is likely to impact their purchase decisions. Previous research on social media marketing has identified the creation of strong connections with customers through online platforms as a contemporary advertising approach that reaches a vast audience. The rapid advancement of communication technologies has led to the development of numerous social media sites, providing marketing professionals with convenient tools for interaction, communication, and customer collaboration. The widespread use of smartphones and wireless devices has established social media sites as effective platforms for researching brands.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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