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portada Handbook of Research on Technology Applications for Effective Customer Engagement (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
428
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 2.4 cm
Peso
1.27 kg.
ISBN13
9781799847724

Handbook of Research on Technology Applications for Effective Customer Engagement (en Inglés)

Mohd Suki, Norazah (Autor) · Business Science Reference · Tapa Dura

Handbook of Research on Technology Applications for Effective Customer Engagement (en Inglés) - Mohd Suki, Norazah

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Handbook of Research on Technology Applications for Effective Customer Engagement (en Inglés)"

In the challenging digital economy, bridging the gap between the external stakeholder and business entities through effective applications of technology carries more importance than ever before. By building a strong online presence and maintaining a long-lasting relationship with valuable customers through high-quality customer experience, companies continue to thrive during this digital age. The Handbook of Research on Technology Applications for Effective Customer Engagement is a pivotal reference source that provides vital research on the utilization of the best research practices for consumer satisfaction and loyalty. While highlighting topics such as target marketing, consumer behavior, and brand equity, this publication explores the applications of modern technology in marketing as well as recent business activities of international companies. This book is ideally designed for business professionals, practitioners, marketers, advertisers, brand managers, retailers, managers, academics, researchers, and graduate-level students.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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