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portada From Knowledge Management to Strategic Competence: Measuring Technological, Market and Organizational Innovation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2000
Idioma
Inglés
N° páginas
360
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.2 x 16.3 x 3.7 cm
Peso
0.80 kg.
ISBN
1860941885
ISBN13
9781860941887

From Knowledge Management to Strategic Competence: Measuring Technological, Market and Organizational Innovation (en Inglés)

Tidd, Joe ; Turner, G. ; Riff, Dan (Autor) · Imperial College Press · Tapa Dura

From Knowledge Management to Strategic Competence: Measuring Technological, Market and Organizational Innovation (en Inglés) - Tidd, Joe ; Turner, G. ; Riff, Dan

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "From Knowledge Management to Strategic Competence: Measuring Technological, Market and Organizational Innovation (en Inglés)"

Latest Edition: From Knowledge Management to Strategic Competence: Assessing Technological, Market and Organisational Innovation (3rd Edition)The business and academic communities pay much interest to the concept of knowledge management and strategic competencies or core capabilities; that is, how organizations define and differentiate themselves. This book attempts to establish the links between strategic competencies, knowledge management, organizational learning and innovation management -- specifically, how an organization identifies, assesses and exploits its competencies, and translates these into new processes, products and services.The contributors to the book include leading researchers and consultants in the field. Adopting a practical but rigorous approach to the subject, they focus on the measurement, management and improvement of organizational, technological and market competencies, and identify the relationships with strategic, operational and financial performance.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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