Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Friendship and Social Media (Routledge Focus on Philosophy) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
174
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138387409
N° edición
1
Categorías

Friendship and Social Media (Routledge Focus on Philosophy) (en Inglés)

Diane Jeske (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Friendship and Social Media (Routledge Focus on Philosophy) (en Inglés) - Diane Jeske

Libro Nuevo

$ 24.28

$ 48.56

Ahorras: $ 24.28

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Friendship and Social Media (Routledge Focus on Philosophy) (en Inglés)"

Friendship is regarded as crucial to living a good life. But how does friendship make our lives better? Do all friendships make our lives better? What sorts of interactions are necessary for maintaining valuable friendships? This book answers these questions via a philosophical exploration of friendship and the ways that it contributes value to our lives. Diane Jeske uses this philosophical analysis to assess the impact of our ever-growing use of social media: Do interactions via social media interfere with our ability to maintain genuine friendships? Do such interactions undermine the contribution of friendship to the value of our lives? In addressing these topics, Jeske examines the contemporary notion of a ‘frenemy,’ the ways in which we deliberately craft our social media personas, the role of the physical body in friendship, and the ways in which social media’s exacerbation of our fear of being left out and of comparison-based envy can impact our relationships. Written in a clear and engaging style, Friendship and Social Media brings philosophical rigor and clarity to the task of determining how we can responsibly use social media in our own lives. It is essential reading for anyone interested in the ethics of interpersonal relationships and the social impact of technology.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes