Envíos en un día, libros seleccionados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Feminists, Feminisms, and Advertising: Some Restrictions Apply (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
408
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 16.0 x 3.6 cm
Peso
0.82 kg.
ISBN13
9781498528269

Feminists, Feminisms, and Advertising: Some Restrictions Apply (en Inglés)

Golombisky, Kim ; Kreshel, Peggy J. ; Báez, Jillian M. (Autor) · Lexington Books · Tapa Dura

Feminists, Feminisms, and Advertising: Some Restrictions Apply (en Inglés) - Golombisky, Kim ; Kreshel, Peggy J. ; Báez, Jillian M.

Libro Nuevo

$ 250.89

$ 385.98

Ahorras: $ 135.09

35% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 72 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Ecuador entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Feminists, Feminisms, and Advertising: Some Restrictions Apply (en Inglés)"

Women and advertising are both globally ubiquitous. Yet advertising remains one of the most unabashedly misogynist, heterosexist, and racist industries. This edited volume of original unpublished chapters is the first ever to offer explicitly feminist views on advertising. Feminists, Feminisms, and Advertising provides feminist analyses of the historical relationships between the advertising industry and the women's movement in the United States. Contributors consider the ways that advertisers encode race, ethnicity, gender, and heteronormativity into advertising practices and messages exported around the world. They further explore the ways that intersectional audiences such as women of color, Latinas, and lesbian and gay audiences decode, reinterpret, resist, and subvert advertising. With this book, the editors and contributors address the present lack of feminist scholarship, research, knowledge, or curriculum in advertising, and begin a more honest dialogue about diversity and intersectional gender in the advertising academy as well as the advertising industry.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes